sábado, 20 de marzo de 2010

Obras

Son Basilio calzado dominguez, nado en Tebra (Tomiño) ó 1 de xuño de 1972, xusto antes de morrer o vello. Comecei no ano 1999 a traballar con óleo. A miña obra basicamente figurativa, ainda que nos últimos anos aplico tonos fortes de color, sobre todo as cores cálidas. Actualmente estou experimentando outro tipo de estilos e técnicas, como expresionismo abstrato e técnicas como boli, pastel, e acrílico.

2 comentarios: